شناسهٔ خبر: 125970 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان کرمانشاه خبر داد؛

بازگشایی ۳۵۹ راه روستایی در استان کرمانشاه

سلیمی معاون راهداری کرماشاه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: اکنون تمام راه های روستایی استان بازگشایی شده و تردد در آن برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) علی سلیمی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و همت جهادی راهداران، عملیات برف‌روبی راه های روستایی اجرا و بازگشایی تمامی محورهای برف گرفته استان انجام شده است.

وی ادامه داد: بارش برف در برخی محورهای روستایی به بیش از ۱ متر رسیده بود و مشکلاتی را برای تردد روستاییان و انجام عملیات برف‌روبی ایجاد کرده بود، که با انجام ۱۶۰۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی تمامی محورهای روستایی بازگشایی شده است.

معاون راهداری استان کرمانشاه افزود: برای بازگشایی ۳۵۹ راه روستایی؛ ۵۴ دستگاه ماشین آلات راهداری، ۶۵ نفر نیروی راهدار و ۶۱۰ تن شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

سلیمی با بیان اینکه عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای اصلی و شریانی بصورت مرتب انجام می شود افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته عملیات برف روبی و نمک‌پاشی در ۹۶۰ کیلومترباند از جاده های استان کرمانشاه با به کارگیری ۵۳ نفر نیروی راهدار، ۳۳ دستگاه ماشین آلات و مصرف ۴۱۵ تن شن و نمک جهت جلوگیری از یخ‌زدگی انجام شده است.  

وی در پایان گفت: هموطنان در صورت نیاز به انجام سفرهای ضروری، لازم است قبل از عزیمت به سفر از طریق سامانه ۱۴۱ (تلفن، تارنما و نرم افزار کاربردی تلفن همراه) مرکز مدیریت راه ها از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.