شناسهٔ خبر: 125994 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای طرح های مسکن در شهرستان مهاباد

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: باید از تمام ظرفیت های شهرستان مهاباد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان بهره برداری کرد و در این راستا جلب مشارکت تمام دستگاه های اجرایی شهرستان لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در جلسه با کارکنان و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهاباد، اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ هکتار زمین در شهرستان مهاباد برای اجرای طرح ملی مسکن شناسایی شده است و باید از این ظرفیت برای اجرای هر چه بهتر طرح استفاده کرد.

وی ادامه داد: تاکنون عملیات اجرایی یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی از طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد آغاز شده است و روند تکمیل و ساخت آنها با قوت ادامه دارد.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح نضهت ملی مسکن با جدیت دنبال می شود تا زمینه خانه دار شدن آحاد مختلف مردم فراهم شود.

 حمزه لوبا اشاره به طرح های بازآقرینی شهری شهرستان مهاباد نیز، گفت: در حال حاضر ۲ طرح در این شهرستان در حال اجراست و ۲ طرح نیز به اتمام رسیده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: همچنین تاکنون ۵۶۱ تن قیر رایگان جهت بهسازی و آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری شهرستان مهاباد توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال نیز سهم شهرستان مهاباد از طرح های راهسازی افتتاح ۸.۲ کیلومتر مسیر با اعتبار به روز ۷۵۰ میلیارد ریال است.