شناسهٔ خبر: 126047 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی استانداری خوزستان:

کوچه های شهرمان را بنام شهدا مزین کردیم تا راه را گم نکنیم

دیداربا خانواده های شهدا و ایثارگران خوزستان فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی استانداری خوزستان گفت: کوچه های شهرمان را بنام شهدا مزین کردیم تا راه را گم نکنیم و بدانیم مدیون خون چه کسانی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد جهان بین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی استانداری خوزستان به همراه سید مهدی موسوی معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و جمعی از بسیجیان این اداره کل به مناسبت دهه مبارک فجر با خانواده های شهدا و ایثارگر این اداره کل دیدار کردند.

در این دیدار جهانبین ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) گفت: بسیج نهالی است که در روزهای اول انقلاب توسط امام خمینی(ره) کاشته شد و هم اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده است که نه تنها در کشور ایران بلکه در اقصی نقاط جهان شاهد بروز و ظهور آن هستیم.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولان ضروری است تا فراموش نکنیم این جایگاه را مدیون چه کسانی هستیم. فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی استانداری خوزستان ادامه داد: کوچه های شهرمان را به نام شهدا مزین کرده ایم تا راه را گم نکنیم و بدانیم برای وجب به وجب این خاک چه جانفشانی هایی انجام شده است.

جهان بین با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا وظیفه همه مسئولین است، تصریح کرد: همواره محتاج دعای خیر خانواده شهدا هستیم چون با دعای خیر خانواده شهدا بسیاری از آسیب ها دفع می شود.

در ادامه این دیدار سید مهدی موسوی، معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ذکر یاد و خاطره شهدا موهبتی است که نصیب مان شده است.

وی ادامه داد: دعای خیر خانواده شهدا همواره گره گشای کارمان بوده و امیدواریم شهدا نیز ما را فراموش نکنند. در پایان این دیدار لوح یادبود و هدیه ای به رسم ادب به همسر شهید هرمز رحیمی تقدیم شد.