شناسهٔ خبر: 12619 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

وزارت راه و شهرسازی بار سنگین مسکن مهر را به دوش می‌کشد

محمد دامادی نماینده ساری و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوران پساتحریم زمان خوبی برای استیضاح وزرا نیست، گفت:وزارت راه و شهرسازی بار سنگین مسکن مهری را به دوش می‌کشد که در عین خوب بودن، نواقص زیادی نیز به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد دامادی در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به اعلام وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: مخالف استیضاح 'عباس آخوندی' بوده و هستم و به نظر من اشکالات وزارتخانه در حدی نبوده که بخواهیم مساله استیضاح را مطرح کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به وزیر راه و شهرسازی فرصت بیشتری داده شود، افزود: وزارت راه و شهرسازی بار سنگین مسکن مهری را به دوش می کشد که در عین خوب بودن، نواقص زیادی نیز به همراه داشته است.

دامادی تصریح کرد: پیگیری سیاست دولت گذشته در مسکن مهر از جمله وظایف این وزارتخانه است؛ مساله ای که با توجه به شرایط گذشته و کنونی این طرح کار سختی بوده و تلاش و همت زیادی را می‌طلبد.

وی با بیان آنکه وزارت راه و شهرسازی از بزرگترین وزارتخانه های کشور بوده و حجم کار و فعالیت بالایی دارد، تصریح کرد: در این شرایط ضمن احترام به آرای استیضاح کنندگان، از آنان می خواهیم تا فرصت بیشتری برای ادامه کار به وزیر راه بدهند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه دوران پساتحریم زمان خوبی برای استیضاح وزرا نیست و نباید اجازه دهیم در این زمان وزارتخانه بزرگ راه و شهرسازی بدون رییس و با سرپرست اداره شود، بیان داشت: ورود مسائل سیاسی به تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها به صلاح جامعه نیست.

نظر شما