شناسهٔ خبر: 126271 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان اعلام کرد؛

انجام ۲ هزار کیلومتر-باند عملیات برفروبی در راه‌های استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر

انجام 2هزار کیلومتر-باند عملیات برفروبی در راه‌های استان اصفهان طي ۲۴ ساعت اخیر رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان از انجام ۲هزار کیلومتر-باند عملیات برفروبی توسط عوامل راهداری در پی بارش نزولات آسمانی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مریم تاکی، رییس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان با توجه به بارش نزولات آسمانی در شبانه روز گذشته اظهار کرد: در حدود ۲هزار کیلومتر- باند از راه‌های سطح استان عملیات برفروبی توسط عوامل راهداری انجام گرفت.

وی افزود: در طول شبانه روز گذشته در محورهای شهرستان‌های خوانسار، فریدن، لنجان، مبارکه، سمیرم، نجف‌آباد، چادگان، نایین، فریدون‌شهر، شاهین شهر، بیویین و میاندشت و تیران شاهد بارش برف بودیم که محورهای بویین و میاندشت – داران و داران - چادگان با ۷ساعت بارش بیشترین بارش را در این محورها داشته‌اند. همچنین در شهرستان‌های خوانسار، فریدن بارش بصورت کولاک و در شهرستان های اصفهان و فلاورجان بصورت باران بوده است.

تاکی با بیان اینکه در عملیات برفروبی شبانه روز گذشته از ۷۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری استفاده شده است، تصریح کرد: این عملیات با تلاش حدود ۲۱۳نفر از عوامل راهداری استان انجام شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان گفت: به تعداد ۱۹۱دستگاه خودرو در مسیر مانده در این عملیات کمک رسانی شده و هزار تن شن و نمک نیز در عملیات راهداری زمستانی شبانه روز گذشته مصرف شده است.