شناسهٔ خبر: 126400 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر ۱۴۰۱ انجام پذیرفت؛

تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان

تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همزمان با دهه مبارک فجر ۱۴۰۱ از بازنشستگان و پیشکسوتان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ به مناسبت سالگرد غرورآفرین پیروزی انقلاب اسلامی،  از مردان شریفی که ۳۰ سال عمر گرانقدر خود را در راه اعتلای حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی استان اصفهان گذاشته و خالصانه و صادقانه تلاش کردند و در این مسیر گاه متحمل رنج و سختی‌های مالی و جسمی شده‌اند، تجلیل بعمل آمد.  

براین اساس طی مراسمی در محل سالن اجتماعات اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور محسن امینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره‌کل از بازنشستگان و پیشکسوتان تقدیر شد.  

در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و خیر مقدم به پیشکسوتان و بازنشستگان اداره‌کل، اظهار داشت: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستیز استکبار جهانی و بخشی از تاریخ مهم ایران اسلامی است و نقش کلیدی مردم و رشادتهای آنها در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.  

وی بر تکریم همکاران بازنشسته و پیشکسوت به صورت مستمر تاکید کرد و اذعان داشت: جامعه هر لحظه نیاز دارد قدردان تلاش این عزیزان باشد و از تجارب ارزنده آنان بهره بگیرد.  

امینی خاطرنشان کرد: بطور قطع تجربیات بازنشستگان طی خدمت صادقانه که بهترین لحظات عمر خود را در سنگر خدمت گذرانده‌اند، پشتوانه‌ای ارزنده برای استحکام، انسجام و دستیابی به اهداف این اداره‌کل خواهد بود.   

گفتنی است در این دیدار صمیمی بازنشستگان، پیشکسوتان، ایثارگران و رزمندگان به بیان خاطرات و تجربه‌های خود از دوران خدمت پرداختند و مسائل، مشکلات و خواسته‌های آنان در زمینه‌های مختلف مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.