شناسهٔ خبر: 126489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تاکید کرد:

اهتمام راه و شهرسازی بر تامین مسکن کارکنان واجد شرایط نیروی انتظامی

حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پروژه های تامین مسکن کارکنان واجد شرایط نیروی انتظامی با شتاب بیشتری اجرایی می شود تا هرچه سریع تر شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در دیدار با سردار جهانبخش، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: این پروژه ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن اجرا می شوند و  زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه کارکنان واجد شرایط نیروی انتظامی را فراهم می‌کند.

 وی ادامه داد: با تدبیر انجام شده و حمایت راه و شهرسازی از طرح های مسکن، مشکل تامین مسکن کارکنان واجد شرایط رفع خواهد شد.

 مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در بحث تامین معیشت کارکنان نیروهای مسلح، تامین مسکن مورد نیاز آنان است و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این راستا بسیاری از دغدغه‌ها را برطرف می کند.

 حمزه‌لو افزود: مسکن در سبد معیشتی اقشار مختلف مردم به خصوص کارکنان فراجا، مهمترین نیاز است و تأمین مسکن در جامعه دغدغه جدی بوده که دنبال می شود.

گفتنی است اراضی مورد نیاز ساخت مسکن برای حدود ۲ هزار نفر از کارکنان واجد شرایط فراجا در استان جهت اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با وزارت دفاع برای خانه‌دار شدن نیروهای نظامی و انتظامی شناسایی شده است.