شناسهٔ خبر: 126490 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام شد

افتتاح ۳۳ پروژه بخش حمل و نقل و مسکن و شهرسازی در استان زنجان

افتتاح دهه فجر زنجان در هشتمین روز از گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۳۳ پروژه بخش حمل و نقل و مسکن و شهرسازی با اعتبار ۲۸۱ میلیارد تومان در استان زنجان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، روز چهارشنبه در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر ۳۳ پروژه بخش راه و مسکن با اعتبار ۲۸۱ میلیارد تومان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

تعریض باند دوم محور سلطانیه – قیدار – کبودرآهنگ با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان، افتتاح سالن ورزشی شهید شهریاری اسلام‌آباد با اعتبار ۳.۸ میلیارد تومان، تحویل کلید واحد مسکونی به خانواده‌های دارای فرزند ۴ قلو با اعتبار ۳ میلیارد تومان از پروژه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی افتتاح شد.

همچنین پروژه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اعتبار ۱۴۹ میلیارد تومان و پروژه نگهداری راه‌ها و لکه‌گیری، نصب تابلو علائم با اعتبار ۱۵۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۶ پروژه عمرانی بنیاد مسکن با اعتباری بیش از ۵۷۲ میلیارد ریال شامل پروژه ۱۶ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر صائین‌قلعه با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان، پروژه ۱۸ واحدی مسکن محرومان نگین خرمدره و بهره‌برداری از ۷ پروژه بازسازی و مسکن روستایی از دیگر برنامه‌های در این روز بود.

همچنین احداث ۱۱۲ واحد مسکونی و ۲۷۸ فضای احداثی برای مددجویان از طرح‌های افتتاح شده بود.