شناسهٔ خبر: 126941 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور فرزندان کارکنان اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان برگزار شد:

برگزاری مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان

نقاشی جنوب کرمان مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارکنان اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان با دو موضوع دهه فجرانقلاب اسلامی و جوانی جمعیت در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، محمد ساردویی مدیر کل راه و شهرسازی در حاشیه برگزاری  این مسابقه نقاشی گفت : به مناسبت چهل وچهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین طرح جوانی جمعیت با حضور فرزندان کارکنان اداره کل راه وشهرسازی که از قبل در دبیرخانه ستاد جوانی جمعیت اداره کل  بر نامه ریزی شده شده بود مورد توجه خانواده های کارکنان راه و شهر سازی قرار گرفت

 وی اظهار داشت : این مسابقه ابتدا با ارسال فرخوان به همکاران ، کودکان زیر 12سال توانستند با حضور در محل اداره کل راه و شهرسازی به رقابت بپردازند.

ساردویی بیان کرد: هدف از برگزاری چنین برنامه هایی در مجموعه اداره کل نشاط و شادی در بین خانواده ها است و همچنین تاکید بیشتر ستاد برگزاری بر مضوعاتی که به عناوین  مختلف مطرح می شود . در این دوره دهه فجر انقلاب اسلامی و جوانی جمعیت مد نظر بود که با همت ستاد جوانی جمعیت و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل برگزار شد.