شناسهٔ خبر: 126950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجرانقلاب اسلامی انجام شد:

افتتاح ساختمان اداری ثبت احوال عنبراباد و رودبار جنوب

ساردویی جنوب کرمان مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان از افتتاح ساختمان اداری ثبت احوال شهرستانهای عنبراباد و رودبار جنوب همزمان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان) محمدساردویی مدیرکل راه وشهرسازی درحاشیه برگزاری این مراسم گفت : افتتاح پروژه ها در ایام بهمن ماه بسیار مبارک و میمون است و ازجمله پروژه هایی که توانستیم در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی به بهره برداری برسانیم همین دو پروژه ساختمان ثبت احوال در دو شهر ستان رودبار جنوب و عنبرآباد بود .

وی در تشریح این دو پروژه قابل بهره برداری اظهارداشت : مساحت ثبت احوال شهرستان رودبار جنوب ۶۲۴ متر مربع و با اعتباری به مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال و ثبت احوال شهرستان عنبرآباد با مساحت ۴۰۰ متر مربع  با هزینه کرد ۱۱۰ میلیارد ریال تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه درجنوب کرمان، تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم یکی از مهترین سیاستهای خدمت رسانی بهتر به مردم است، بیان کرد : همچنین این اداره کل درشهرستانهای دیگر جنوب کرمان نسبت به ساخت ساختمانهای ثبت احوال اقدام کرده که از جمله می توان به ثبت احوال شهرستانهای قلع گنج و جیرفت اشاره کرد که به بهره برداری رسیده است.

ساردویی گفت : ثبت احوال شهرستان منوجان از دیگر پروژه  ساختمانهای دولتی است که توسط این اداره کل  با مساحت ۴۰۰ متر مربع در حال ساخت است و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.