شناسهٔ خبر: 127030 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی ۸۸ راه روستایی در استان زنجان/تردد در محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ

راهداری زنجان رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان ضمن اشاره به بازگشایی ۸۸ محور روستایی اعلام کرد: به دلیل کولاک، تردد در جاده‌های کوهستانی تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان زنجان)، محمد محمدی با اشاره به اینکه تردد در جاده‌های کوهستانی با به همراه داشتن زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، اظهار کرد: به خاطر مه غلیظ و کولاک در مسیرهای کوهستانی، رانندگان حتماً فاصله طولی را حفظ کنند.

محمدی گفت: مشکلی در عبور و مرور وسایل نقلیه به ویژه در جاده‌های اصلی و آزادراه‌ها وجود ندارد و تردد به صورت‌ عادی و روان در جریان است.

وی از بازگشایی ۸۸ مسیر روستایی خبر داد و افزود: تنها ۱۲ جاده روستایی مسدود است که با تلاش‌های راهداران این مسیرها نیز در حال بازگشایی است.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: با توجه به کولاک مقطعی برف و مه غلیظ در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تا پایداری شرایط جوی، تا حد امکان از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.