شناسهٔ خبر: 127110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با پیمانکاران و مشاوران طرح نهضت ملی مسکن استان گیلان

گیلان- دیدار مدیر کل راه وشهرسازی با پیمانکاران نهضت ملی مسکن با هدف سرعت بخشی به پروژه های نهضت ملی مسکن وبررسی ورفع موانع ومشکلات موجود، مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با پیمانکاران و مشاوران طرح نهضت ملی مسکن استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)،  هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان، با اشاره به هدف از برگزاری نشست هم اندیشی و تبادل نظر با پیمانکاران و مشاوران بیان کرد: این مجموعه ها مکمل همدیگرند و باید تعامل معقولی بین آنها برقرار باشد و در این راه طبیعی است مشکلات و موانعی وجود داشته باشد که وظیفه دستگاه اجرایی است تا ظرفیت، توان ومشکلات پیمانکاران را شناسایی کرده و از این توان و ظرفیت، بهره برداری و مشکلات آنها را مرتفع کند.
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با تأکید براینکه روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن باید به عنوان یکی از اهداف مهم دولت تسریع شود گفت: بسیاری از مشکلات با همکاری و تعامل با دستگاه های مختلف قابل حل است.
وی همچنین افزود: برای جلب رضایت حداکثری متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باید احداث واحدها با درنظر گرفتن زیرساخت ها و کیفیت مورد نیاز باشد و ما باید مطالبات به حق مردم رو درست جواب بدهیم ودست به دست هم این وعده ی دولت را بثمر برسانیم.
در پایان مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با ارائه راهکارهای لازم در جهت اجرای هر چه سریعتر پروژه ها گفت: باید سعی کنیم تلاش مضاعفی داشته باشیم تا به قولی که به مردم داده‌ایم در موعد مقرر عمل نماییم.
در دیدار با پیمانکاران بر عزم جدی اداره کل راه وشهرسازی گیلان بر حمایت وارتباط موثر با پیمانکار وسرعت بخشی به پروژه ها تاکید شد وموانع ومشکلات مورد بررسی وتدقیق قرار گرفت.