شناسهٔ خبر: 165921 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع انسداد و بازگشایی محورهای اصفهان توسط راهداران استان

ببينيد | خدمت‌رساني راهداران استان اصفهان به منظور رفع انسداد رواناب بارش‌هاي اخير در محورهاي استان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان عنوان کرد: با توجه به اقدامات به‌هنگام راهداران در ترمیم آب‌بردگی‌ها و رفع خسارات، تردد ایمن در تمامی محورهای استان برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مهدی فقهی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و وقوع بارش‌های جوی هفته گذشته، اکثر محورهای استان اصفهان اعم از شریانی و غیرشریانی، درگیر شرایط بارش باران و در برخی مقاطع ایجاد سیلاب بودند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان عنوان کرد: در مجموع ۲۳۱ نفر از نیروهای اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با به‌کارگیری ۱۱۴ دستگاه از ماشین‌آلات این اداره کل برای فراهم کردن شرایط ایمن و روان در ترددها فعال بودند.

وی افزود: در ساعاتی از بارش‌ها، در محورها ایجاد رواناب را شاهد بودیم. محورهای شهرستان‌های کوهپایه، نطنز و شاهین‌شهر و میمه بیشترین تاثیر را از بارش‌های اخیر داشتند.

فقهی تصریح کرد: شهرستان‌های خور و بیابانک، نایین، اردستان، سمیرم، لنجان و شهرضا برای خارج کردن رواناب انسداد مقطعی را داشتند، که با توجه به اقدامات به‌هنگام راهداران در ترمیم آب‌بردگی‌ها و رفع خسارات، تردد ایمن در تمامی محورهای استان برقرار است.