شناسهٔ خبر: 127120 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش راهداران صورت گرفت؛

بازگشایی تمامی راه‌های استان زنجان

راهداری زنجان مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به بازگشایی راه های روستایی توسط راهداران سخت کوش، اعلام کرد: تمامی محورهای روستایی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان زنجان)، مسعود خوشکام عنوان کرد: با توجه به بارش سنگین برف در چند روز گذشته، اغلب راههای روستایی مسدود شده بود که برای چندمین بار تمامی مسیرها بازگشایی شد و تا به این لحظه تردد در آنها جریان دارد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر آزاد راه و ترانزیت زنجان -قزوین، سلطانیه- خدابنده- همدان بارش پراکنده برف و در محورهای زنجان-دندی- تخت سلیمان و ابهر-خدابنده وقوع کولاک مقطعی را شاهد هستیم .

خوشکام افزود: با وجود بارش‌های پراکنده‌ برف در استان و وزش باد شدید به خصوص در گردنه‌های استان، تردد در کلیه محورها به صورت روان جریان دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، افزود: پدیده بارش های پراکنده همراه با مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی در محورهای زنجان- طارم، زنجان- تهم -چورزق وجود دارد که بهتر است رانندگان از سفرهای غیر ضروری در این محورها خودداری کنند.