شناسهٔ خبر: 127242 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مطرح کرد :

بیش از ۳ هزار نفر ساعت دوره آموزشی ارتقاء مهارت‌های کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر برگزار شد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با توجه به مصوبات کمیته آموزشی، ۳۳۳۸ نفرساعت دوره های تخصصی و عمومی آموزشی ارتقاء مهارت‌ها و سطح آگاهی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)  سید طالب لواسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با توجه به مصوبات کمیته آموزشی، ۳۳۳۸ نفرساعت دوره های تخصصی و عمومی آموزشی ارتقاء مهارت‌ها و سطح آگاهی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر برگزار شد.

لواسانی، بابرگزاری دوره های آموزشی را از جمله مسایل مهم مرتبط با اهداف توسعه انسانی و موثر بر عملکرد کارکنان دانست و ادامه داد: دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان با برنامه ابلاغی آموزشی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و در جهت حفظ و ارتقای سرمایه انسانی سازمان، بهبود مشارکت  و توانمندسازی و افزایش توانایی علمی و تخصصی کارکنان در طول سال به طور مدون و هدفمند برگزار می شوند.

وی گفت:این دوره های آموزشی به صورت کارگاهی و حضوری، مکاتبه ای و ویدئوکنفرانس برگزار شده و شرکت‌کنندگان پس از شرکت در دوره موفق به دریافت گواهینه آموزشی شده اند.

لواسانی مهمترین عناوین دوره های برگزار شده را چنین برشمرد: دوره های آموزشی با موضوعات آداب نماز، روابط سالم زناشویی، حکومت مهدوی و وظایف منتظران، منشور حقوق شهروندی، کاربردهای فناوری اطلاعات، پیشگیری و کنترل عوامل بیماری های قلبی، آشنایی با قانون محاسبات عمومی، مدیریت ساختارهای اداری، اقتصاد خانواده، پولشویی اصول بیمه، آشنایی با اجکام اسلامی، مدیریت سبز، آسفالت ماستیک درشت، آشنایی با مبانی الگوی مصرف و قانون کار.

وی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی برگزار شده جهت بهره برداری متقاضیان و همکاران به مدت ۳۳۳۸ نفر ساعت برگزار شده که تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.