شناسهٔ خبر: 12725 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در دومین روز از همایش معرفي فرصت‌های سرمایه گذاری؛

پنل تخصصی شرکت ایتالیایی فعال در زمینه ساخت و نگهداری جاده برگزار شد

پنل تخصصي معرفي پروژه‌هاي شرکت ایتالیایی آناس در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پنل تخصصی شرکت ایتالیایی فعال در زمینه ساخت و نگهداری جاده برگزار شد.

به گزارش ستاد همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، عصر امروز یکشنبه 12 مهر بعد از برگزاری دومین روز از این همایش پنل های تخصصی برای ارائه جزئیات فرصت‌های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی شد.

در همین راستا پنل تخصصی شرکت Anas ایتالیا به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به وزارت راه این کشور به ریاست مدیر بازرگانی این شرکت برگزار شد.

این شرکت وظیفه نگهداری و احداث راه را در کشور ایتالیا بر عهده دارد و در این پنل نحوه مدیریت شبکه راه‌های ایتالیا، نگهداری جاده‌ها و کنترل ترافیک در این کشور ارائه شد.

شرکت Anas به عنوان مهندس مشاور در برخی از پروژه‌های ریلی و راهسازی در ایران مشارکت داشت که در این پنل امکانات کشور ایتالیا در نگهداری و سیستم های کنترل ترافیک ارائه شد.

این شرکت همچنین در این پنل تمایل خود را برای حضور در حوزه نگهداری راه های ایران اعلام کرد.

بر اساس این گزارش نخستین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش های حمل و نقل، مسکن و شهرسازی از روز گذشته آغاز شد و عصر امروز با برگزاری 6 پنل تخصصی نیز به اتمام می رسد./

 

نظر شما