شناسهٔ خبر: 127376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با استفاده از ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شد؛

بازگشایی ۲۶۴ مقطع کولاک گیر استان همدان

صفرصادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: باتلاش راهداران خستگی ناپذیر و بکارگیری ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری توانستیم ۲۶۴ مقطع کولاک گیر در ۱۵۸ محور روستایی استان را بازگشایی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت : با بکار گیری ۴ دستگاه  برفخور،۱۰ دستگاه بلدوزر و ۱۱ دستگاه لودر ۲۶۴ مقطع کولاک گیر در ۱۵۸ راه روستایی استان همدان بازگشایی شده است.

صفرصادقی راد ادامه داد: ارتفاع کولاک برف در برخی از این مقاطع به بیش از ۳ متر هم می رسد و تنها ماشین الات سنگین راهداری قادر به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: بنا به درخواست سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای یک دستگاه برفخور به شهرستان کوهرنگ چهارمحال بختیاری اعزام شده است و هفته گذشته نیز یک دستگاه برفخور به شهرستان الیگودرز لرستان اعزام شده بود.

وی بیان کرد: هم اکنون نیز با بکار گیری یک دستگاه بلدوزر،گریدر، لودر و کامیون برفروبی مشغول بازگشایی مسیر پیست اسکی هستیم و با گذشت ۵ روز به علت وجود حجم زیاد برف این عملیات همچنان ادامه دارد.

صادقی راد در پایان گفت: بیشترین آمار کولاک برف و بازگشایی مجدد راه های روستایی، مربوط به شهرستان های: همدان، ملایر، کبودرآهنگ، بهار، نهاوند و اسدآباد می باشد.