شناسهٔ خبر: 127556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان عنوان شد؛

اهتمام ویژه وزارت راه و شهرسازی بر رسیدگی به تخلفات اداری و سازمان دهی نیروهای انسانی

راه و شهرسازی گلستان یازدهمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با حضور رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و با هدف بررسی موارد مختلف حوزه منابع انسانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)،عصر چهارشنبه سه اسفندماه، در جریان حضور دکتر نصرنیا رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و معاون منابع انسانی و معاون تشکیلات این سازمان به استان گلستان، یازدهمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی با هدف بررسی موارد مختلف حوزه منابع انسانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی پس از ارائه گزارشی از وضعیت کارکنان و امکانات دستگاه خود، به تشریح نیازمندی ها اداره مربوطه در حوزه تامین اعتبار و نیروی انسانی پرداختند.

رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی نیز در این جلسه از ضرورت تشکیل کمیته های تخصصی در شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی سخن گفت و افزود: تشکیل این کمیته ها موجب هم افزایی بیشتر بین مدیران کل و کارکنان دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی می شود.

دکتر نصرنیا همچنین با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت های موجود منابع انسانی، اظهار کرد: ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان ها همانند یک خانواده هستند و با هم افزایی امور را پی گرفته و به پیشبرد اهداف وزارت راه و شهرسازی و دولت سیزدهم کمک می کنند.

وی در ادامه بر اهتمام ویژه بر رسیدگی به تخلفات اداری، سازماندهی نیروهای انسانی و تعریف منطقی فرآیندها در تامین نیروی انسانی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان نیز در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان از همدلی و هم افزایی خوب بین دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان خبر داد و افزود: پس از استقرار دولت سیزدهم، با وجود تحریم‌های ظالمانه از سوی غرب، اقدامات خوبی در حوزه راه و شهرسازی گلستان انجام شده که این امر بیانگر همدلی بین مدیران کل و کارکنان ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در این استان است.

مهندس مهدی ملک ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری نیز اقدامات اثرگذاری انجام شده و در دستور کار وزرات راه و شهرسازی می باشد.

وی افزود: در حوزه آسفالت معابر فرسوده شهری نیز به عملکرد ۱۲۵ درصدی به نسبت سال گذشته رسیدیم.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در انتهای سخنانش از ارتقا رتبه اداره کل راه و شهرسازی در جشنواره شهید رجایی سخن گفت و ادامه داد: در جشنواره شهید رجایی سال جاری، اداره کل راه و شهرسازی با ۱۴ رتبه صعود جزو دستگاه های برتر بود که برای صعود به رتبه های بالاتر اقدامات اثرگذاری در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است دکتر محمد حسین نصرنیا، رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفری یک روزه و با هدف بررسی موارد مختلف حوزه منابع انسانی به استان گلستان سفر کرد و علاوه بر حضور در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی، از ادارات تابعه وزارت راه در گلستان بازدید و با کارکنان دیدار چهره به چهره داشت.