شناسهٔ خبر: 127565 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن در استان اردبیل

0 واحدهای تکمیل شده طرح نهضت ملی مسکن با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل و با حضور سید حامد عاملی استاندار، سید کاظم موسوی، و صدیف بدری نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، افتتاح ۱۸۰ واحد مسکونی با اهدای کلید دو واحد مسکونی انجام و همزمان بهره برداری از یک باب مسجد آغاز شد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی ضمن حضور و بررسی پروژه ۴۶۰ واحدی در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن  در شهر اردبیل از زمین ۱۰۰۰ هکتاری اختصاص یافته برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردبیل نیز بازدید کرد.

بنابر این گزارش طرح مسکن ۱۱۰ واحدی شهرک اندیشه با پنج هزار و ۲۲۴ متر مربع و ۱۳هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا و با هزینه ۷۹۲ میلیارد ریال و طرح ۷۰ واحدی خیابان کارگر هم با ۲هزار و ۸۹۸ متر مربع، هشت هزار و ۴۶۶ متر مربع زیر بنا با ۵۰۴ میلیارد ریال آغاز شد.

امروز همچنین همچنین مسجد امام رضا (ع) کوی وحدت اردبیل با مساحت ۱۱هزار و ۴۵ متر مربع و ۹۹۳ متر مربع زیر بنا و با ۷۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

تاکنون ۱۰۲هزار و ۱۲۵ نفر در استان اردبیل برای مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد ۳۵هزار و ۶۲۷ نفر تأیید نهایی و ۶هزار و ۷۹۶ نفر واریز وجه داشته‌اند که برای متقاضیانی که واریز وجه داشته‌اند، زمین مورد نیاز تامین شده است.

همچنین ۹هزار و ۲۴۰ نفر برای دریافت تسهیلات ساخت مسکن حمایتی ثبت‌نام کرده‌اند که برای ۲هزار و ۷۲۰ واحد از این تعداد، تسهیلات اختصاص یافته است.