شناسهٔ خبر: 127573 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی روز مهندس را تبریک گفت

تبریک روز مهندس خراسان شمالی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی در پیامی پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی تلاشگران این عرصه در راه و شهرسازی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی) ، قاسم قاسمی ده چشمه روز مهندس را طی پیامی به جامعه مهندسی استان تبریک گفت. در متن این پیام آمده است :

۵ اسفند روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی روزی غرورانگیز است زیرا که مهندسان به عنوان میراث داران دانش و تمدن ایرانی، پای در این راه نهاده و از تمام دانش، علوم، فنون و توان خود برای ساختن این سرزمین کهن مایه گذاشته تا با طراحی و احداث پروژه های مختلف عمرانی و افزایش رشد اقتصادی نقشی در سربلندی ایران عزیز داشته باشند.

این روز را به جامعه مهندسین فرهیخته به ویژه مهندسان پرتلاش، با انگیزه و متعهد استان خراسان شمالی و همکاران خودم در مجموعه راه و شهرسازی تبریک عرض نموده و آرزوی عزت و سربلندی ایران اسلامی و سلامتی و سعادت شما را از خداوند متعال مسالت نمایم.

مایه افتخارات که مهندسین امروز، به عنوان میراث داران دانش و تمدن ایرانی، پای در راه این بزرگان نهاده و هر چه در توان دارند برای ساختن و پرداختن این سرزمین کهن به عرصه ظهور در آورده اند و فرهنگ وتمدن غنی ایرانی اسلامی را با دنیای امروز در آمیخته و شاهد نوآوری و رشد این حرفه باشیم.