شناسهٔ خبر: 127955 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

بیش از ۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر افتتاح می‌شود

مشاور وزیر جناب آقای دهقانی در بوشهر در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر در مجموع ۲ هزار و ۷۱ واحد مسکونی شهری و روستایی نهضت ملی به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی روز جمعه ۱۲ اسفند به بوشهر سفر می‌کند. در جریان این سفر مقرر است تا بخشی از پروژه‌های نهضت ملی در بخش شهری و روستایی و همچنین آسفالت معابر روستایی افتتاح شود.

در این سفر در مجموع ۲ هزار و ۷۱ واحد مسکونی شهری و روستایی در استان بوشهر افتتاح می شود که از این تعداد ۳۲۶ واحد در شهرها و یکهزار و ۷۴۵ واحد در روستاها واقع شده است.

یادآور می‌شود که یکهزار و ۷۴۵ واحد روستایی با تسهیلات یکصد میلیون تومانی در سطح روستاها و همچنین ۸۴ واحد شهری در خورموج توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار اجرای طرح نهضت ملی مسکن احداث شده و ۲۴۲ واحد نیز در شهر برازجان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر احداث شده که در سفر وزیر راه و شهرسازی به بوشهر افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

همچنین در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر، یک و نیم میلیون مترمربع آسفالت‌ریزی در ۱۴۱ روستای استان بوشهر که توسط بنیاد مسکن انجام شده است، افتتاح خواهد شد.