شناسهٔ خبر: 128019 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران:

۲ هزار و ۱۲۶ مازندرانی تسهیلات نهضت ملی مسکن را دریافت کردند

علی دیوسالار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۲۶ مازندرانی با پرداخت آورده اولیه ۴۰۰ میلیون ریالی و ثبت تمامی مراحل نام‌نویسی تسهیلات نهضت ملی مسکن را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار با بیان این که، ۱۱۷ هزار نفر از شهروندان این استان برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کردند، افزود: تاکنون از مجموع نام نویسی کنندگان صلاحیت ۲۵ هزار و ۷۲۰ نفر برای انجام فرایند اداری ساخت خانه در قالب نهضت ملی مسکن تایید شده است.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع این تعداد تایید شده هم تا روز هفتم اسفند ماه امسال سه هزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران با بیان این که، فرایند تایید صلاحیت نام نویسی کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: متقاضیان پس از ثبت نام اولیه و تایید ادامه انجام فرایند قانونی، باید آورده ۴۰۰ میلیون ریالی خود را به حساب وزارت راه و شهرسازی واریز کنند.

دیوسالار اضافه کرد: از تعداد نام نویسی کنندگان تاکنون ۲ هزار و ۱۲۶ نفر در استان تسهیلات نهضت ملی مسکن را دریافت کردند.

وی گفت: همچنین ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در استان تاکنون آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را به حساب وزارت راه و شهرسازی واریز کردند.