شناسهٔ خبر: 128080 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شد؛

نصب ۳دوربین پایش تصویری در جاده های استان زنجان

راهداری زنجان معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از نصب ۳ دوربین جدید نظارت تصویری در محورهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت رته و شهر سازی (استان زنجان)،حمیدرضا نهاوندی‌پور عنوان کرد: امسال ۳ سامانه نظارت تصویری راه‌ها در سطح محورهای مواصلاتی استان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۱ سامانه نظارت تصویری در جاده‌های استان فعال است، اظهار کرد: هم اکنون نیازمند ۱۰ سامانه دیگر در نقاط برف‌گیر و حادثه‌خیز در استان هستیم.

معاون فنی و راه روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: با توجه به طول زیاد راه‌های استان و وجود نقاط برف‌گیر و حادثه‌خیز نیازمند راه‌اندازی سامانه‌های جدید هستیم.

وی ادامه داد: در محورهای شهرستان طارم، ماهنشان و دندی با توجه به وجود نقاط حادثه‌خیز در این شهرستانها، نیازمند دوربین‌های نظارت تصویری هستیم.

نهاوندی‌پور در خصوص هزینه نصب و راه‌اندازی سامانه‌ها عنوان کرد: نصب و بهره‌برداری دوربین‌های نظارت با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شد.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده.ای زنجان در ادامه عنوان کرد: با توجه به محدودیت وجود دوربین‌های کنترل، سعی بر این است تا در نصب دوربین‌ها بر حسب اولویت در نقاط برف‌گیر و حادثه‌خیز جانمایی شود.