شناسهٔ خبر: 128216 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست بانک مسکن تصریح کرد؛

ضرروت معرفی خدمات بانکداری دیجیتال بانک مسکن به مردم

علی عسکری سرپرست بانک مسکن با بیان اینکه بانک مسکن خدمات ارزنده‌ای در حوزه بانکداری الکترونیکی ارایه می‌کند بر ضرورت معرفی خدمات الکترونیکی بانک به مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، جلسه تحول دیجیتال بانک مسکن با هدف بررسی دستاوردهای حوزه بانکداری الکترونیک این بانک با حضور دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن، صابر عسکرپور عضو هیات مدیره و معاون امور مالی بانک، علی کمالی عضو هیات مدیره و مدیران ستادی بانک برگزار شد.

طی این جلسه دستاوردهای حوزه بانکداری دیجیتال از جمله سفته الکترونیکی، احراز هویت غیر حضوری، امکانات و خدمات پیشخوان مجازی بانک مسکن و سایر موارد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه علی عسکری سرپرست بانک مسکن، خدمات الکترونیکی بانک مسکن را ارزنده توصیف کرد و گفت: بانک مسکن خدمات ارزنده‌ای در حوزه بانکداری الکترونیکی دارد که شهروندان به خوبی می‌توانند از آن استفاده کنند اما در این عرصه باید تلاش کنیم تا این خدمات را به خوبی به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: مردم علاقه‌مند به بانک مسکن و خدمات آن هستند و در این راه باید ابزارهای نوینی را در اختیار آنان قرار دهیم که با بانک ارتباط بیشتری داشته باشند و بتوانند خدمات بانک مسکن را با تجهیزات بروز و نوین دریافت کنند.

سرپرست بانک مسکن تبلیغات خدمات الکترونیکی بانک مسکن را بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: بانک مسکن خدمات الکترونیکی بسیار قابل توجه و کارآمدی دارد که این خدمات باید به مردم به خوبی معرفی شوند و قطعا مردم با توجه به علاقه‌مندی که به خدمات الکترونیکی دارند و به سرعت با خدمات دیجیتالی بانک‌ها ارتباط برقرار می‌کنند با شناخت این خدمات از آنان استفاده می‌کنند.

طی این جلسه علیرضا اصغریان عضو هیات عامل و معاون امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن ضمن معرفی دستاوردهای دیجیتالی این بانک خواستار معرفی و بازاریابی هر چه بیشتراین خدمات در شعب بانک مسکن و حوزه تبلیغاتی شد.