شناسهٔ خبر: 128219 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مشکلات بیش از ۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در میز خدمت بانک مسکن بوشهر رفع شد

میز خدمت بانک مسکن در جریان سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر و با حضور مدیران ارشد بانک مسکن، مشکلات بیش از ۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در میز خدمت این بانک بررسی و رفع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، در جریان سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر و با حضور مدیران ارشد بانک مسکن، مشکلات بیش از ۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در میز خدمت این بانک بررسی و رفع شد.

علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن در این رابطه گفت: با توجه به تاکید علی عسکری سرپرست بانک مبنی بر رفع مشکلات مردم در سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر، مشکلات بیش از ۷۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن با حضور سعیدرضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات، مسوولان مدیریت استان بوشهر و همچنین حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی وهمچنین مدیران کشوری و استانی سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن در میز خدمت بانک مسکن بررسی و رفع شد.

کشاورز، با اشاره به مشکلات برطرف شده که عمدتا مرتبط با اسناد زمین‌های طرح، مدارک شرکت‌های پیمانکاری و تسهیل در پرداخت تسهیلات است، افزود: بیشترین مشکلات مطرح شده پروژه‌های طرح مسکن مرتبط با پروژه‌های ۶۳۵ واحدی پرگان و ایثارگران، ۳۶ واحدی تعاونی مسکن جوانان خورموج، ۷۳ واحدی تعاونی مسکن جوانان برازجان، ۴۰ واحدی طرح حسینی خلاری و ۴۲ واحدی شهاب عبدالهی بوده است که در میز خدمت با مساعدت بانک مسکن ، سازمان ملی زمین و مسکن و توجه ویژه مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی بررسی شد.

معاون مدیر عامل بانک مسکن، از آمادگی این بانک برای تامین مالی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و تصریح کرد: با تمام توان آماده همکاری و همراهی با دولت در جهت تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن هستیم.

در ادامه، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان بانک مسکن در برطرف کردن مشکلات پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن گفت: خدمت صادقانه کارکنان بانک مسکن نشان از یک سازمان خدمتگزار و با بینش و هدایت‌گری مدیران دلسوز و کارکنان متعهد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف دولت به ویژه در تحقق اهداف این طرح داشته باشد.

در ادامه این میز خدمت، سعیدرضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات بانک مسکن از آمادگی کامل برای تامین مالی پروژه های نهضت ملی خبر داد و گفت: تمامی پروژه‌های در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر تامین مالی شده است و مشکلات این پروژه‌ها برطرف و همگام با پیشرفت آنها، تسهیلات بانک مسکن به متقاضیان و پیمانکاران پرداخت می شود.

مرتضی دهداری زاده مدیر شعب استان بوشهر نیز گفت: با دستور مدیرعامل، مدیران ارشد بانک در سفر ریاست جمهوری در میز خدمت بانک مسکن حضور داشته‌اند که این حضور موجب برطرف شدن مشکلات بیش از ۷۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی در استان شده است.

گفتنی است، تعداد واحدهای معرفی شده از محل طرح نهضت ملی مسکن در استان به بانک مسکن، ۱۱۰ر۷ واحد بوده است که تاکنون تامین مالی بیش از ۱۶۱ر۴ واحد این طرح با تسهیلات‌دهی بانک مسکن فراهم شده است.