شناسهٔ خبر: 128296 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان خبر داد؛

لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی در نوروز ۱۴۰۲

راهداری خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در نوروز پیش رو باید شاهد هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی برای برقراری سفری ایمن باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در دوازدهمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خوزستان اظهار کرد: در نوروز پیش رو باید با هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی، سفری ایمن را برای مسافران نوروزی برقرار شود.

وی با اشاره به آماده باش تمامی دستگاه های خدمات رسان از ۱۵ اسفند افزود: راهداری اقدامات خوبی را برای آشکارسازی نقاط پرحادثه استان انجام داده است اما دیگر دستگاه های خدمات رسان همچون اورژانس، پلیس راه و هلال احمر به کمک راهداری آمده و با حضور در نقاط پرحادثه ای که هنوز آشکارسازی نشده اند، مسافران را نسبت به خطرهای احتمالی آگاه سازند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: نقاط پرحادثه تصادف های نوروزی در سال گذشته نیز پس از احصاء، به فرمانداران و دستگاه های اجرایی ابلاغ شوند.

خانچی با بیان اینکه تردد ماشین های سنگین، محموله های ترافیکی و خطرناک با آغاز سفرهای نوروزی ممنوع خواهد شد، گفت: می توان از ظرفیت دهیاری ها نیز در سفرهای نوروزی استفاده کرد.