شناسهٔ خبر: 128298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

اجرای طرح های اضطراری راهداری در خوزستان به مناسبت سفرهای نوروزی

راهداری خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: همزمان با سفرهای کاروان های راهیان نور و در آستانه سفرهای نوروزی، طرح های اضطراری راهداری با هدف ایمن سازی محورها در استان فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در دوازدهمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خوزستان که در معاونت عمرانی استانداری استان برگزار شد اظهار کرد: همزمان با سفرهای کاروان های راهیان نور و در آستانه سفرهای نوروزی، طرح های اضطراری راهداری با هدف ایمن سازی محورها در استان با اعتباری فعال هستند.

وی افزود: این پروژه ها شامل روکش آسفالت، لکه گیری، روکش حفاظتی، درزگیری، تعمیر و احداث دستگاه ابنیه فنی و رفع نقاط پرحادثه هستند که تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی به پایان می رسند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: اجرای ۲هزار و ۹۵۰ کیلومتر خط کشی و تهیه و نصب ۸۹ هزار علائم و تجهیزات ایمنی از دیگر اقدامات اداره کل در آستانه سفرهای نوروزی است.

وی بیان کرد: در استان خوزستان و همزمان با سراسر کشور، طرح پویش همراهان سفر ایمن نوروز ۱۴۰۲ در ۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی برگزار می شود.

جولانژاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات خوبی در حوزه نگهداری راه ها صورت گرفته است و در آستانه سال نو با هدف بالا بردن سطح ایمنی تردد برای کاربران جاده ای، پروژه های جدید تعریف و درمرحله اجرا قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: برای اجرای پروژه های عمرانی نیازمند تخصیص بیشتر اعتبارات استانی هستیم تا بتوان پروژه های بیشتری را در حوزه نگهداری و ایمن سازی تعریف و اجرا کنیم.

وی یادآور شد: پیش از آغاز سفر کاروان های راهیان نور نیز اقدامات ضربی در محورها به ویژه در محورهای منتهی به یادمان های استان به اجرا رسید.