شناسهٔ خبر: 128304 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری خوزستان خبر داد؛

احداث روشنایی در ۲۴ کیلومتر از راه‌های خوزستان

روشنایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از اجرای ۲۴ کیلومتر روشنایی در طول محورهای استان طی ۱۱ ماه گذشته خبر داد.

به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوستان، مرتضی بهداروندی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: در ۱۱ ماه سال جاری ۲۴ کیلومتر روشنایی در طول محورهای استان اجرایی شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۹ درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: در بازه زمانی یادشده ۵۸۷۵ کیلومتر خط کشی، احداث ۷/۹ کیلومتر نیوجرسی، ارتقاء ۲۵ کیلومتر گاردریل نصب ۸۶ هزار و ۱۵۰ عدد بازتاب ایمنی، ۲۴ هزار و ۲۲۰ عدد علائم، ۱۴۸ کیلومتر شیار لرزاننده و یک هزار و ۱۳۰مترمربع تابلو اطلاعاتی در طول محورهای استان اجرایی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پروژه های نگهداری، در بیش از ۶۴۰کیلومتر از راههای استان با اعتباری بالغ بر ۵.۴۷۲ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی افزود: نگهداری راه های استان با اجرای بیش از ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت در بزرگراه ها، ۸۱ کیلومتر روکش آسفالت در راه های اصلی و ۹۰ کیلومتر روکش در طول راه های فرعی و روستایی و نیز اجرای بیش از ۲۶۴ کیلومتر لکه گیری و درزگیری در طول راه های استان انجام شده است .

بهداروندی از ساخت ۱۷۰کیلومترراه روستایی استان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.