شناسهٔ خبر: 128338 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی:

دوره حکمرانی مسکن در ۶ سرفصل در همکاری با دانشگاه تهران برگزار می‌شود/تقویت نگاه تخصصی مدیران به موضوع مسکن

محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه دوره حکمرانی مسکن در ۶ سرفصل و طی ۹ ماه برگزار می‌شود، گفت: نگاه تخصصی مدیران به مسکن در این دوره‌ها تقویت می‌شود و هدف‌گذاری شده تا این افراد بتوانند مسائل و چالش‌های پیش‌رو در حوزه مسکن را پاسخگو باشند.

محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص برگزاری دوره‌های حکمرانی مسکن و ‌ویژگی‌های این دوره‌ها، اعلام کرد: دوره حکمرانی مسکن با مشارکت دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، و اندیشکده سیاست‌پژوهی منابع انسانی اسماء برنامه‌ریزی شده و طی ثبت‌نام و انجام مصاحبه طی اطلاع‌رسانی به شرکت‌کنندگان برای حضور در دوره اعلام عمومی خواهد شد.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی هدف از برگزار این دوره را پرورش و توسعه دانش مدیران ارشد و میانی در حوزه مسکن عنوان و تصریح کرد: نگاه تخصصی مدیران به مسکن در این دوره‌ها تقویت می‌شود تا این افراد بتوانند مسائل و چالش‌های پیش‌رو در حوزه مسکن را پاسخگو باشند.

حیدری با اعلام اینکه این دوره با ۶ سرفصل در ۹ ماه برگزار خواهد شد، افزود: دوره حکمرانی مسکن شامل مسائل حکمرانی و سیاستگذاری و یکسری دروس تخصصی همچون آمایش سرزمین، پنج دهه سیاستگذاری در بخش زمین و مسکن و مفاهیم و رویکرد اقتصاد مسکن است که طی ۹ ماه در دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد شد.

وی توضیح داد: بعد از پذیرش مصاحبه‌ای توسط تیم برگزار کننده با متقاضیان شرکت در دوره انجام می‌شود.

حیدری گفت: افراد متقاضی این دوره می‌توانند به شکل آزاد نیز در این دوره‌ها حاضر باشند. علاوه بر آن حضور مدیران ارشد و میانی فعال در حوزه مسکن به عنوان مهارت شغلی برای آنها محسوب می‌شود.