شناسهٔ خبر: 128371 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سومین نشست روابط عمومی‌های شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان با محوریت اطلاع رسانی ستاد سفرهای نوروزی برگزار شد

رسولی زنجان سومین نشست روابط عمومی‌های شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان با محوریت اطلاع رسانی ستاد سفرهای نوروزی عصر روز یکشنبه در محل اداره کل راه و شهرسازی استان در بستر فضای مجازی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، امیر رسولی  رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه سومین نشست روابط عمومی‌های شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان طی سالجاری، ایبار البته به صورت ویدئوکنفرانسی و گرفتن ارتباط مستقیم از ستاد عصر روز یکشنبه چهاردهم اسفند در محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد، گفت: این جلسه به ریاست وحید قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

رسولی اظهار داشت: این جلسه با هدف هماهنگی بیشتر و منسجم در راستای اطلاع رسانی و ارائه برنامه توسط ارگان‌های ذی ربط برای تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی ابراز کرد: در این جلسه که مدیران روابط عمومی‌های هواشناسی، فرودگاه، راهداری وحمل ونقل جاده‌ای و راه آهن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند نقطه نظرات شرکت کنندگان در جلسه در زمینه ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و مسافران در تعطیلات پایان سال مطرح شد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در این جلسه مدیران روابط عمومی ادارات مرتبط با سفرهای نوروزی در ناوگان ریلی، جاده‌ای، فرودگاه و هواشناسی برنامه‌های خود را ارائه دادند.