شناسهٔ خبر: 128379 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️با حضور استاندار انجام شد؛

️برگزاری هشتادمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمانشاه

کمیسیون ایمنی راه های استان کرمانشاه ️جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه‌های استان کرمانشاه با حضور محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)فریبرز کرمی در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان که با حضور محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه برگزار شد گفت: آماده سازی جاده ها برای آغاز سفرهای نوروزی انجام شده است و آماده پذیرایی از هموطنان هستیم.

وی درباره رفع نقاط پر تصادف در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه گفت: نقاط مصوب دارای تصادف در جاده های استان ۱۰۲ نقطه است که تعداد ۹۳ نقطه ایمن سازی و رفع شده است و ۹ نقطه پر تصادف باقی مانده است.

کرمی گفت: با کمک گرفتن از دیگر دستگاه ها در پی پوشش این ۹ نقطه باقی مانده هستیم و اقداماتی از جمله حضور مستمر گشت های راهداری، نصب علائم، نصب بنرهای هشدار دهنده قبل از نقاط پر تصادف در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در خصوص ۱۹ نقطه پرتصادف مصوب سال‌جاری نیز گفت: به منظور اجرای طرح نوروزی، ایمن سازی و آشکارسازی نقاط در حد توان در حال اجرا می باشد و احداث روشنایی نقطه ای، خط کشی، نصب علائم، تابلو و سایر اقدامات ایمنی در حال انجام است.

وی درباره عملیات اجرایی رفع نقاط پرتصادف عنوان کرد: تقاطع تویسرکان، دستورات لازم برای پیمانکار صادر شده و به محض مساعد شدن هوا عملیات اجرایی آغاز می‌شود، تقاطع سلطان آباد درکه تفاهم نامه با استانداری امضاء گردیده و در طی مراحل اداری جهت برگزاری مناقصه می باشد، دور برگردان کارخانه سیمان غرب تفاهم نامه درحال امضاء است و قبل از سال هم پیمانکار مشخص می‌شود و نقطه پر تصادف برف آباد مطالعات اولیه طرح تکمیلی انجام گرفته و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

کرمی در پایان افزود: به منظور کاهش تصادفات جاده ای و در اختیار گذاشتن امکانات رفاهی در محور شریانی بزرگراه کربلا در ۲ نقطه مشخص شده طرح پویش همراهان سفر ایمن ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد.