شناسهٔ خبر: 128380 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر زنجان تشکیل جلسه داد

راهداری زنجان در آستانه فرا رسیدن نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان به‌منظور برنامه ریزی جهت جابجایی مسافرین نوروزی، روان‌سازی ترافیک جاده‌ای، ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(استان زنجان)، در راستای اجرای برنامه‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر استان، کمیته خدمات حمل و نقل جاده‌ای مسافرین نوروزی استان با حضور جعفر قزوینیان مدیر کلراهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، علی مدقالچی معاون حمل و نقل، حمید رضا نهاوندی‌پور معاون فنی و راه‌های روستایی، مسعود قاسمی رئیس اداره ایمنی راه اداره کل و همه دستگاههای ذیربط استان در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تشکیل جلسه داد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این جلسه تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان با مشارکت و همکاری می‌توانند خدمات بهتری به هموطنان ارائه کنند.

قزوینیان همچنین با اشاره به افزایش خدمات در جاده‌های استان افزود: نوروز امسال با برنامه‌ریزی‌های که انجام شده سعی خواهیم کرد با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، در طول تعطیلات، درصد تصادفات را کاهش دهیم.

وی در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان در خصوص برنامه‌ریزی جهت جابجایی مسافرین نوروزی، روان‌سازی ترافیک جاده‌ای، ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی، بیمه‌های بدنه خودروها، تشدید نظارت و کنترل بر سلامت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری، امداد جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان و بازدید مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی تاکید کرد.

قزوینیان گفت: مسافران و کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان و اعلام نظر برای وضعیت نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی و افزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات بهره بگیرند.