شناسهٔ خبر: 128425 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی مطرح شد؛

تأکید بر پیگیری ویژه مدیران برای انجام پروژه‌های فرودگاهی

همایش مدیران ستادی فرودگاهی عضو هیئت‌مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی بر ضرورت پیگیری جدی مدیران فرودگاهی برای به سرانجام رساندن پروژه های فرودگاهی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی قاسم‌زاده عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی بر ضرورت پیگیری جدی مدیران فرودگاهی برای به سرانجام رساندن پروژه های فرودگاهی تأکید کرد.

قاسم زاده در این همایش بر پیگیری ویژه پروژه های فرودگاهی برای تکمیل زنجیره خدمت رسانی به مردم از سوی مدیران فرودگاهی تأکید کرد.

وی همچنین بر انجام هماهنگی لازم فرودگاه‌ها با مسئولان ستادی برای چگونگی اجرای پیشنهادات سفرهای رئیس استانی رئیس جمهوری در حوزه فرودگاهی تاکید کرد.

قاسم زاده همچنین انعکاس هرگونه مشکلات موجود در پروژه‌های فرودگاهی به ستاد شرکت تا یکشنبه هفته آینده را یادآور شد و همچنین گفت: مدیران فرودگاهی باید در تهیه و تدوین اسناد مناقصه پروژه های فرودگاهی به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه اختلاف نظر با پیمانکاران دقت لازم را به عمل آورند.

وی با تأکید بر نظارت بر ارایه خدمات فرودگاهی به مسافران نوروزی، زیباسازی محوطه ها و مسیرهای فرودگاهی در آستانه سفرهای فرودگاهی را یادآور شد.

ارتقای چشمگیر معیشت کارکنان حجمی در سال آینده

حسن امجدی عضو هیئت مدیره، راهبر معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها از بهبود اوضاع معیشتی کارکنان حجمی در سال آینده خبرداد.

 امجدی در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی اظهار کرد: توجه به نیروی انسانی یکی از تلاش های ویژه شرکت فرودگاه‌ها است و سال آینده بهبود اوضاع معیشتی کارکنان دارای قرارداد حجمی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به روند تقاضای انتقال کارکنان فرودگاهی به ستاد گفت: به‌زودی شاخص‌های لازم به منظور گزینش کارکنان واجد شرایط برای انتقال به فرودگاه‌ها ارسال خواهد شد.

امجدی درخصوص میزان وصول درآمد فرودگاه‌ها گفت: با جدیت در حال وصول درآمد هستیم و از فرودگاه‌ها می‌خواهیم افزایش وصول را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در زمینه حسابرسی داخلی جدی و بدون تعارف هستیم، گفت: پیش از ورود مراجع بازرسی می‌بایست موانع موجود مرتفع شود.

نظم و ارشدیت دو عنصر کلیدی برای پیشبرد اهداف است

ابراهیم مرادی عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد نیز در این همایش گفت: دیسیپلین و سنیوریتی (نظم و ارشدیت) دو عنصر کلیدی، مهم و ضروری جهت پیشبرد اهداف شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی است که همواره باید مورد توجه تمام کارکنان و مدیران شرکت قرار گیرد.

  مرادی در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی اظهار کرد: رعایت "دیوان سالاری و سلسله مراتب" در سازمان های دولتی امری ضروری است هرچند با توسعه فن آوری ساختار سازمان ها در حال تغییر از ساختار عمودی به افقی است، اما مدیران بایست قائل به این مهم باشند و مسئول توسعه دیوان سالاری در دستگاه زیرمجموعه خود هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ عضو هیأت مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه رعایت حجاب در فرودگاه‌ها الزامی است گفت: فرهنگ سازی جهت تحقق این امر مهم مستلزم صدور دستورالعمل از سازمان هواپیمایی کشوری است.