شناسهٔ خبر: 128579 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون خبر داد؛

آغاز ساخت ۴۷۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون

آغاز ساخت ۴۷۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون از آغاز ساخت ۴۷۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ آیین آغاز عملیات ساخت ۴۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون با حضور جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد. 

سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در این رابطه اظهار داشت: پروژه ۴۷۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در زمین مسکونی به مساحت پنج هکتار در فاز دوم شهرک بهارستان تیران کلنگ زنی شد. 

وی با بیان اینکه آماده‌سازی این سایت توسط راه و شهرسازی صورت پذیرفته است، اذعان داشت: از این میران زمین، ۵۰ پلاک مسکونی به تعاونی مسکن فرهنگیان جهت ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی به صورت گروه‌های دو نفره واگذار شده است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون افزود: ۱۴ بلوک به مساحت پنج هزار و ۶۰۰ متر مربع جهت ساخت ۷۰ واحد به صورت بنیاد ساخت و ۱۵۰ پلاک نیز به مساحت ۳۱ هزار و ۳۷ مترمربع به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار تا ۳۰۰ واحد مسکونی بصورت گروه ساخت، احداث شود.