شناسهٔ خبر: 128615 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشمر خبرداد:

اجرای مرمت و تسطیح ۲۲ کیلومتر از راه‌های خاکی روستایی

کاشمر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشمر از اجرای مرمت و تسطیح ۲۲ کیلومتر از راه‌های خاکی روستایی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی علی اکبر یوسفیان ، در خصوص عملکرد صورت پذیرفته توسط این اداره در طی بهمن ماه ۱۴۰۱ افزود: در این مدت در بین فعالیت‌های انجام شده می‌توان به مواردی همچون اجرای ۱۸۶ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی و مصرف ۲۶۳ تن شن و نمک، مرمت ۲۲ کیلومتر راه روستایی، انجام ۱۳۰ مترمکعب خاکبرداری و خاکریزی در سطح حوزه استحفاظی، انجام ۲۹۵ مترمربع عملیات لکه‌گیری هندسی با مصرف ۳۴ تن آسفالت سرد، انجام ۴۱هزار و ۸۰۰ مترمربع عملیات تسطیح، تنظیم و شانه‌سازی در طول محورها، اجرای ۲۳۰مترمربع بوته‌کنی و مرمت ۴۵ عدد علائم اشاره کرد.

وی با تصریح اجرای پیگیری ۲ مورد رفع تجاورز به حریم راه، ادامه داد: تنظیف ۳۵۰ مترمربع پارکینگ و سطح محورها، نصب و مرمت یک دستگاه چراغ چشمک‌زن و اجرا و مرمت ۱۰۵ مترمکعب دریواسیون سایر اقدامات همکارانمان را در حوزه راهداری شامل می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشمر در پایان نیز به بیان‌های حوزه حمل و نقل جاده‌ای پرداخت و بیان داشت: اجرای ۸ مورد بازدید از شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر و شناسایی ۲ مورد تخلف در بین ناوگان مسافری از جمله این موارد هستند.