شناسهٔ خبر: 128897 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اکیپ راهداری انجام شد؛

پاکسازی ۵۰ کیلومتر گل و لای از محورهای رودبار گیلان

راهداری گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از پاکسازی گل و لای ناشی از بارش و ریزش به طول ۵۰ کیلومتر از سطح محورهای مواصلاتی رودبار توسط اکیپ راهداران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، غلامعلی نیک فهم با اشاره به اینکه بارش سیل آسای باران و وقوع سیلاب در محدوده شهرستان رودبار در شامگاه ۱۸ اسفند ماه حدود ۵۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی شهرستان رودبار درگیر سیلاب و ریزش کوه کرد ، گفت: با توجه به ضرورت حادثه، چندین اکیپ راهداری شامل راهداران و ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک بلافاصله با حضور در مقاطع تحت تاثیر سیلاب، نسبت به ریزش برداری، پاکسازی و بازگشایی راه ها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران و وقوع سیلاب، منجر به ریزش سنگ و تجمع گل و لای در بخش وسیعی از سطح راه های مواصلاتی این شهرستان شد افزود: از اولین ساعات این حادثه برای اجرای عملیات پاکسازی محورها ، ۳۱ راهدار با تعداد ۱۷ دستگاه ماشین آلات( شامل ۱۵ دستگاه متعلق به راهداری و ۲ دستگاه متعلق به بخش خصوصی) در این عملیات حضور داشتند.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان گیلان بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای مواصلاتی استانهای همجوار است.