شناسهٔ خبر: 128920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت راه‌وشهرسازی مازندران:

پل انگتارود محور نور چمستان آماده افتتاح است

سیده‌زینب حسینی‌اصل سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: پل انگتارود در محور نور چمستان در راستای رفع مشکلات ترافیکی آماده افتتاح است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سیده‌زینب حسینی‌اصل با اشاره به اینکه پروژه‌های متعددی در استان در دست اقدام داریم، تصریح کرد: یکی از اهداف راه و شهرسازی استان ایمن‌سازی محورها برای تامین سلامت کاربران جاده‌ای است.

وی به یکی از پروژه های مهم در راستای افزایش ایمنی تردد و رفع مشکلات ترافیکی اشاره کرد و گفت: پل انگتارود با اعتبار 15 میلیارد تومان به همراه ایمن سازی آماده افتتاح است و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی مازندران از پیشرفت 90 درصدی پل عبدالله‌آباد محور چمستان نور خبر داد و افزود: در صورت شرایط آب و هوایی این پروژه تا قبل از تعطیلات نوروزی افتتاح می‌شود.

حسینی‌اصل با اشاره به اینکه پل عبدالله آباد به خاطر سیلابی بودن مسیر در معرض تخریب بوده است، خاطرنشان کرد: برای ساخت این پل 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: باند جنوبی پل عبدالله آباد در سال آینده تعریض و تکمیل آن به اتمام می‌رسد.

گفتی است، پل انگتارود در روستای سنگتاب بخش چمستان در یکی از معابر اصلی واقع شده‌است و این پل به معابر مهمی مانند جاده آمل - چمستان و جاده چمستان متصل شده است.