شناسهٔ خبر: 129002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

پاسخگویی شبانه روزی راه و شهرسازی استان اصفهان در ایام نوروز

حسن کحال زاده - اصفهان رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان از آمادگی پاسخگویی راه و شهرسازی استان به صورت شبانه روزی در ایام نوروز خبر داد.

حسن کحال‌زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی در استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ اظهار داشت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با هماهنگی اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، پیش‌بینی‌های لازم و برنامه‌ریزی‌های مناسب را برای استقبال از ایام نوروز و سفرهای نوروزی بعمل آورده، همچنین پاسخگویی به مردم عزیز را در اولویت کاری قرارداده است.  

وی اذعان داشت: براین اساس در اداره‌کل راه و شهرسازی استان برای این ایام دو سامانه "طرح صدای پاسخگو" و "پاسخگویی به شکایات مردمی" بصورت ۲۴ ساعته فعال شده و آماده پاسخگویی به سوالات مردمی در حوزه‌های راه و شهرسازی و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان است.  

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح صدای پاسخگو به دو صورت پاسخگویی مستقیم و ضبط مکالمه فعال شده است گفت: هم استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۹۸۰۰۰ مسائل و مشکلات خود در حوزه‌های راه و شهرسازی را مطرح و بصورت مستقیم پاسخ خود را دریافت کنند همچنین کارشناسان مربوطه در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام می‌کنند.  

وی عنوان کرد: علاوه بر این سامانه، مخاطبان راه و شهرسازی استان اصفهان می‌توانند در تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۸۶۰۶۷ و از طریق ضبط مکالمه شکایات خود را مطرح تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت موضوع را تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار دهند.  

کحال‌زاده خاطرنشان کرد: تلفن‌های گویای وزارت راه و شهرسازی در زمینه هواشناسی، اطلاعات راه‌ها، اطلاعات قطارها و اطلاعات پرواز به صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده پاسخگویی به مردم عزیز است.  

وی بیان داشت: مسافران جاده‌ای به منظور کسب اطلاعات در مورد وضعیت جاده‌ها، مسافت‌ها و انتخاب بهترین مسیر می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند همچنین شماره‌ ۱۳۴ هواشناسی، ۵۱۴۹ اطلاعات قطارها و ۱۹۹ اطلاعات پروازها نیز بصورت شبانه روزی فعال و آماده ارائه خدمات هستند.  

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص اقدامات بعمل آمده برای مسافران نوروزی در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان شدن این ایام با نوروز اظهار داشت: با توجه بر فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در ایام نوروز، هماهنگی‌های لازم با اعضای شورای هماهنگی و ستادهای مختلف نوروزی در استان انجام پذیرفته و پیش بینی‌ها لازم در جهت آسایش شهروندان، مسافران و رعایت شئونات اسلامی بعمل آمده است.