شناسهٔ خبر: 129311 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز خبر داد؛

تأمین زیرساخت‌های لازم برای استقبال از گردشگران نوروزی در شهرستان مهریز

مهریز رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه راهداری برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: در راستای افزایش ایمنی سفرهای نوروزی تعمیر و بهسازی محورهای مواصلاتی در اولویت کاری این اداره قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، علی‌محمد باغبان رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز با اشاره به تدابیر و برنامه‌های اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مهریز در ایام نوروز گفت:  با حمایت‌های انجام شده توسط مسئولان و گروه‌های مردم‌نهاد و همچنین اعضای هیئت‌های مذهبی تا قبل از تعطیلات نوروز، تعمیر و بهسازی محورهای مواصلاتی شهرستان مانند لکه‌گیری چاله‌های آسفالتی، مرمت تابلوهای راهنمایی رانندگی، خط‌کشی مجدد محورهای طول مسیر در اولویت کاری این اداره قرار گرفته است.

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز ادامه داد: خوشبختانه لکه‌گیری چاله‌های آسفالتی تمامی راه‌های شریانی به اتمام رسیده و راه‌های روستایی نیز در دست اقدام است.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک دلسوزان شهرستان در ایام تعطیلات نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان است فضایی امن و آرام برای مسافران نوروزی و مردم شهرستان مهریز فراهم شود.

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز از آمادگی کامل این اداره برای اجرای کشیک و گشت نوروزی با همراهی پلیس‌راه یزد - کرمان خبر داد و افزود: این اداره نظارت و بازرسی کامل بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل و مجتمع‌های خدمات رفاهی را در دستور کار دارد.

باغبان به اجرای طرح شهید سلیمانی از ۱۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار کرد: در قالب این طرح گشت‌های راهداری به همراه دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۴ در طول محورهای مواصلاتی مستقر و بر رفتار رانندگان نظارت خواهند داشت و همچنین نوروز گاه هایی احداث شده تا رانندگان بتوانند پس از ۲ ساعت رانندگی در این محل‌ها استراحت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بررسی‌ها نشان داده است توقف ده‌دقیقه‌ای پس از هر دو ساعت راندگی می‌تواند در افزایش کیفیت و ایمنی سفر کمک شایانی باشد که امیدواریم کاربران جاده‌ای نیز این موضوع را مدنظر داشته باشند و از این ظرفیت ایجاد شده در راستای افزایش ایمنی سفر خود استفاده کنند.

برچسب‌ها: