شناسهٔ خبر: 129331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استمرار خدمت رسانی دولت سیزدهم در حوزه نهضت ملی مسکن؛

زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اینچه برون تامین شد

راه و شهرساز ی گلستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از تامین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر مرزی اینچه برون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، جمشید شعبانیان اظهار کرد: در راستای توافق بین اداره کل راه و شهرسازی و فرماندهی مرزبانی استان گلستان صورت، قطعه زمینی به مساحت ۱۶ هزار و ۵۸۱ مترمربع، به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اینچه برون تحویل داده شد.

 وی با بیان اینکه پیش از این پروانه ساخت ۱۵۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اخذ شده بود، گفت: پس از این تعامل بین دو مجموعه‌، کل اراضی مورد نیاز برای احداث مسکن متقاضیان حائز شرایط تامین شده است.

شعبانیان همچنین تصریح کرد: گفتنی است که اینچه برون تنها شهر استان گلستان بود که هیچ زمینی در آن برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین نشده بود و با این اقدام و تعامل بین اداره کل راه و شهرسازی و فرماندهی مرزبانی استان، گام بسیار ارزنده ای در ساخت مسکن در این شهر برداشته شد.

وی در انتها افزود: همچنین براساس این توافق مشترک، سه هکتار زمین نیز برای احداث پاسگاه مرزی و تاسیسات مورد نیاز مرزبانی به فرماندهی مرزبانی استان گلستان واگذار و تحویل فرماندهی مرزبانی شد.