شناسهٔ خبر: 129383 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد؛

برگزاری جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان

راهداری زنجان معاون توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: تدوین برنامه عملیاتی در ابتدای هرسال کمک می کند تا ابزار مدیریتی در اختیار روسا و مدیران قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)،جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با حضور ناهید نجفی معاون توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونان و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محل این اداره کل تشکیل و عملکرد شاخص های آن مورد ارزیابی قرار گرفت.

نجفی در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته در حوزه نظام آراستگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به اهمیت و سهم این اداره کل در رونق اقتصادی اشاره کرد و افزود: تدوین برنامه عملیاتی در ابتدای هرسال کمک می کند تا ابزار مدیریتی در اختیار روسا و مدیران قرار گیرد.ن

وی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع ارتقای عوامل بهره‌وری در دستگاه اجرایی، خواستار پرداخت و ارائه برنامه مدون در این حوزه شد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت برنامه عملیاتی و تعیین افق کوتاه مدت و بلند مدت، بر لزوم تداوم تلاش جهت گرفتن بازخورد و انتظار ذینفعان در تحول نظام اداری تاکید نمود . معاون توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی با عنوان این مطلب که تشکیل منظم جلسات کارگروه توسعه مدیریت اهمیت بالایی دارد، افزود: جهت تسریع خدمت رسانی به مردم انتظارات ذینفعان را تا پایان اردیبهشت ماه در تدوین برنامه عملیاتی لحاظ کنید. 

در ادامه این جلسه معاون راهداری اداره کل نیز با ارائه گزارشی از سیمای کلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در بخش‌های مختلف، به بیان دستاوردها و چالش های این اداره کل پرداخت. نظری گفت: علیرغم تلاشهای صورت گرفته در راهداری در خصوص مستندسازی، ضعف هایی وجود دارد که امیدواریم با تلاش همکاران اداره کل در جهت مستندسازی در سال ۱۴۰۲ رتبه مطلوب را کسب کنیم.

مسعود خوشکام؛ کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان،ضمن ارایه گزارشی از عملکرد شاخص این اداره کل طی ۱۲ماهه سال ۱۴۰۱ و اقدامات انجام یافته در راستای ارزیابی عملکرد بر لزوم توجه ارزیابان به فعالیت‌های اختصاصی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد و خواستار نظارت دقیق بر بهبود عملکرد اداره در زمینه استقرار کامل نظام تحول اداری و توجه ویژه در حوزه ارزیابی عملکرد متناسب با شیوه نامه‌های مربوطه شد.