شناسهٔ خبر: 129452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون توسعه و مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس انجام شد؛

بهره برداری از فاز نخست مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هیرمان در محور ایزدخواست – آباده

بهره برداری از فاز نخست مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هیرمان در محور ایزدخواست – آباده فاز نخست مجتمع خدماتی رفاهی هیرمان در محور ایزدخواست – آباده با حضور محسن عمادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و تنی چند از مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی استان و مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس) ، عمادی در حاشیه آئین بهره برداری از فاز نخست این مجتمع گفت: در استان فارس ۶۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی به ارائه خدمت به کاربران جاده ای و مسافران می پردازند .

محسن عمادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: اهمیت کارکرد و تاثیر مجتمع های بین راهی به دلیل نقش مهمی که در افزایش ایمنی ایفا می نماید بر هیچ کس پوشیده نیست.

عمادی خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز طرح نوروزی، از تمامی مسافران نوروزی و کاربران جاده ای می خواهیم با استراحت ۱۵ دقیقه ای به ازای هر ۲ ساعت رانندگی در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی سفری ایمن را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کاربران جاده ای می توانند با بهره گیری از اپلیکیشن ۱۴۱ از محل مجتمع های بین راهی مطلع و برای سفر خود برنامه ریزی های لازم را بعمل آورند.

عمادی در پایان گفت: از تمامی مسافران نوروزی می خواهم نسبت به رعایت قوانین و مقررات رانندگی اهتمام ورزند.