شناسهٔ خبر: 129472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش شبانه روزی راهداران؛

راه ارتباطی روستای کمران در شهرستان فریدونشهر بازگشایی شد

راه ارتباطی روستای کمران در شهرستان فریدونشهر بازگشایی شد رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فریدونشهر گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران ۱۴ کیلومترراه ارتباطی روستای کمران پس از ۲ هفته تلاش شبانه روزی راهداران بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سعید محمدخانی اظهار کرد: راه ارتباطی روستای کمران که به علت بارش سنگین برف و ریزش بهمن مسدود شده بود، با تلاش بی وقفه راهداران بازگشایی شد. تا پس از بازگشایی محور گردنه کلوسه که راه ارتباطی ۷ روستای منطقه پشتکوه دوم بود، راه ارتباطی این روستا نیز در آستانه سال جدید بازگشایی شود.

وی افزود: به محض قطع بارش و تثبیت شرایط جوی و پس از پایان عملیات بازگشایی محور گردنه کلوسه، عملیات برفروبی این راه روستایی نیز بصورت دو شیفت شبانه روزی آغاز شد؛ علیرغم حجم سنگین کار، پس از گذشت ۱۴ روز این عملیات باموفقیت به پایان رسید.

محمدخانی با بیان اینکه عملیات برفروبی در ۱۴ کیلومتر از راه ارتباطی روستای کمران در شهرستان فریدونشهر انجام شد، افزود: در این محور ارتفاع برف  ناشی از بارش برف و ریزش بهمن، در بعضی نقاط به بیش از ۱۰ متر هم میرسید.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فریدونشهر بیان کرد: در این عملیات از۲ دستگاه بولدزر و دو دستگاه ماشین سبک کمک دار استفاده شد و ۶ نفر از عوامل راهداری در این عملیات ۱۴ روزه مشارکت داشتند. البته با احتساب زمان عملیات بازگشایی محور کلوسه، مجموعه راهداری نزدیک به یک ماه بصورت مداوم و شبانه روزی درگیر برفروبی راه های مواصلاتی این منطقه بوده است.