شناسهٔ خبر: 129680 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر شهرستانی استاندار مازندران انجام شد؛

حضور سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران در بخش دودانگه ساری/پیگیری مشکلات مردم در نخستین روز سال

مهندس دیوسالار در دهمین سفر شهرستانی به بخش دودانگه ساری با حضور استاندار، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران، برخی مدیران و مسئولین استانی، مسائل و مشکلات روستای جورجاده مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در نخستین روز فروردین ماه ۱۴۰۲ به همراه نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس، معاونین و مدیران ستادی استانداری، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرماندار مرکز استان به بخش دودانگه ساری سفر کردند تا برای گره‌گشایی از مشکلاتشان و دیدار چهره به چهره اقدامات لازم انجام شود.

حسینی پور را در این سفر بیش از ۴۰ مدیرکل دستگاه های اجرایی و ستادی مازندران همراهی کردند و طبق برنامه ریزی هر یک از مدیران هم موظف به سرکشی از روستاها شدند تا مشکلات مردم را شناسایی و به نماینده عالی دولت گزارش کنند.

علی دیوسالار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران در این سفر شهرستانی به عنوان نماینده استاندار ضمن حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدای عزت آفرین به مقام بلند و شامخ شهیدان ادای احترام کرد. ‎

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران سپس در گفتگوی چهره به چهره با مردم درخواست ها و مطالبات مختلف را پیگیری کرد.

دیوسالار در برخی از روستاهای دودانگه به ویژه روستای جورجاده حضور یافت و مسائل و مشکلات این روستا را همانند اجرای طرح هادی، عملیات آسفالت و تقویت شبکه اینترنت را مورد بحث و بررسی قرار دادند و در پایان با حضور استاندار و برخی مدیران و مسئولین استانی و محلی، تصمیمات لازم برای برون رفت از آن ها اتخاذ شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران با حضور در جلسه شورای اداری استان برای بررسی مشکلات بخش دودانگه که با حضور حسینی‌پور استاندار، نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس، برخی مدیران کل استان ،روسای ادارات اجرایی شهرستان و دهیاران و... برگزار شد ،شرکت کرد.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در جلسه شورای اداری شهرسان ساری در بخش دودانگه ضمن اشاره به سفر خود و مدیران کل دستگاه های اجرایی به این بخش، خاطرنشان کرد: اجرا و تکمیل طرح های هادی مهم‌ترین فراوانی غالب مطالبات مردم این بخش بوده است.

وی با بیان این که بسیاری از این مطالبات در زمینه اجرای طرح های هادی در روستاهای بخش است و همچنین پس از آن تقاضا برای اجرای فازهای دوم و سوم طرح هادی در روستاهایی است که فاز اول این طرح را اجرا کردند، افزود: مطالبه مردم دودانگه ساری برای اتمام طرح های هادی رسیدگی می شود.

حسینی پور تصریح کرد: تاکنون ۶۲ مصوبه سفر برای این بخش در نظر گرفته شده است که پس از بررسی بیشتر این تعداد تا حدودی افزایش خواهد یافت که امیدواریم نتایج این مصوبات بارقه های امیدی برای مردم باشد.