شناسهٔ خبر: 129786 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک سرپرست اداره‌کل راه‌وشهرسازی مازندران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو

پیام تبریک سال نو و ماه رمضان سرپرست اداره کل راه وشهرسازی مازندران در پیامی، فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت و بهار قرآن را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، مهندس علی دیوسالار سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان مازندران در پیامی آغاز سال نو و ماه نورانی و مبارک رمضان را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل والنهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال"

"شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدیً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی‏ وَ الْفُرْقانِ"

بی گمان روزهای آغازین سال جدید و عیدنوروز  همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی، سالی  پر از برکت و نعمت را نوید می دهد.

رمضان، ماه عبادت‌، ماه نیایش‌ و ماه بندگی‌های خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماهش را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌(ص) و ائمه اطهار(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم و از لابه لای لحظه‌های ناب دعا و سجاده‌هایمان لذت مهمانی پروردگار را درک ‌نمائیم.

در سالی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با توجه به اهمیت آن، سال ۱۴۰۲ را سال "مهار تورم‌، رشد تولید" نام گذاری نمودند، امیدواریم با هماهنگی، همدلی و اطاعت از فرمایشات رهبری در این مسیر گام برداریم و در سال جدید به لطف خدا و با تلاش و همت مضاعف در بخشهای مختلف شاهد اتفاقات خوبی، باشیم.

آغاز سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت که با ماه پربرکت رمضان مقارن شده است را صمیمانه به تمام مردم و به ویژه خانواده بزرگ اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند مهربان، سالی سرشار از پیروزی و روزهایی پر خیر و برکت در سایه توجه حضرت صاحب‌الزمان را از خداوند متعال مسالت دارم.