به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)محمد احمدی گفت: طی ۳ روز گذشته ۱۶ هزار و ۴۷۴ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده اند.
وی گفت: از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ تا کنون ۵ هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسی جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته و مسافران جابجا شده توسط مینی بوس ۷ هزار و ۵۱۳ مسافر است که نسبت به سال قبل ۵۳ درصد افزایش دارد و مسافران نوروزی جابجا شده توسط ناوگان سواری ۳ هزار و ۸۹۳ نفر بوده که نسبت به سال قبل در همین بازده زمانی ۲۹ درصد افزایش داشته است.
احمدی عنوان کرد که مسافران محترم حمل و نقل جاده ای درصورت داشتن شکایت می توانند؛ از طریق بنر های نصب شده در پایانه های مسافری و اسکن QR-CODE در تلفن همراه به بخش ثبت شکایات مسافران جادهای در سایت ۱۴۱ هدایت شوند و موضوع مربوط به شکایت خود را ثبت کنند.
وی افزود: پس از ثبت شکایت، یک کد رهگیری برای پیگیری صادر می شود که از طریق آن می توانند، نتیجه رسیدگی به شکایت و اقدام انجام شده را پیگیری کنند.
احمدی یادآور شد: علاوه بر میز خدمت در پایانههای مسافری استان، مردم میتوانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها در طول شبانه روز اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت پذیرد.