شناسهٔ خبر: 129937 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان بارش برف در محورهای مواصلاتی استان سمنان اعلام شد؛

کلیه محورهای مواصلاتی استان سمنان باز است و تردد در آنها جریان دارد

مهندس وحید صداقت.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از برف روبی و نمک پاشی بیش از ۱۴۰ کیلومتر از محورهای شمالی استان سمنان خبر داد و افزود: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) وحید صداقت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از بارش برف در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبرداد و افزود: از زمان شروع بارش برف تا پیش از ظهر امروز بیش از ۱۴۰ کیلومتر از محورهای شمالی استان سمنان برف روبی و نمک پاشی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه بارش برف سنگین تردد در برخی جاده‌های استان را با مشکل مواجه کرده است، عنوان کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد؛ اما با توجه به شرایط جوی اکثر محورهای مواصلاتی، نیاز است مسافران زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

صداقت با اشاره به وضعیت جوی محورهای مواصلاتی استان سمنان تشریح کرد: در برخی محورهای استان شاهد مه گرفتگی مقطعی هستیم و بارش پراکنده باران و برف در اکثر جاده‌های استان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه اینکه موج بارش‌ اخیر در استان سمنان مرکز و شمال استان را درگیر خود کرده و جنوب استان تا به امروز آن‌چنان با مشکل خاصی مواجه نیست، تصریح کرد: اکیپ نوروزی راهداری با تمام ظرفیت ماشین آلات و نیروی انسانی خود تا پایان تعطیلات در راهدارخانه ثابت و سیار استان مستقر هستند و آماده هرگونه خدمت رسانی به مسافرین و کاربران جاده‌ای هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه مسافران پیش از سفر وضعیت راه‌های کشور را استعلام کنند، افزود: با توجه به وضعیت محورهای مواصلاتی از مسافران انتظار می‌رود پیش از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند. این سامانه شبانه‌روز آماده پاسخگویی به هموطنان است‌.