شناسهٔ خبر: 129996 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام نوروزی مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها وتاسیسات دولتی و عمومی فرارسیدن سال جدید را به جامعه مهندسان و همکاران خود تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۲ را تبریک گفت.

در متن پیام با تاکید بر اینکه نوروز، جشن تحول به احسن الحال و باز نگریستـن بر چگــونه زیستــن است، آمده است: سال نو را  به همه همکاران محترم ، جامعه مهندسین کشور تبریک عرض می‌نمایم و تقارن این عیدباستانی را با ماه مبارک رمضان  به فال نیک گرفته و  خداوندگار عالم را سپاسگزاریم در سالی که گذشت توانستیم  با کوشش همکاران گرامی، خدوم و زحمت کش برای رسیدن به اهداف عالیه خود در خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان، گام‌های موثری برداریم.

برخود لازم می دانم از زحمات ارزشمند تمام نیروهای خدوم این سازمان قدردانی نمایم و امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی، در سایه توجهات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و انسجام کاری بیشتر، همدلی و همفکری و هم افزائی، سالی پربرکت داشته و شاهد سرافرازی و سربلندی بیش از بیش ایران اسلامی باشیم .