شناسهٔ خبر: 130022 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان خبر داد؛

استقرار اکیپ های متعدد راهداری در نقاط پر خطر جاده های هرمزگان

استقرار اکیپ های متعدد راهداری در نقاط پر خطر جاده های هرمزگان در راستای ادامه نظارت بر نحوه خدمت رسانی و ایمنی محورهای مواصلاتی حوزه شرق استان، معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در روز دوم فروردین ماه از محل استقرار اکیپ‌های راهداری در محل نقاط پر حادثه و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی رضایی لری معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در راستای ادامه نظارت بر نحوه خدمت رسانی و ایمنی محورهای مواصلاتی حوزه شرق استان، در روز دوم فروردین ماه، اکیپ‌های راهداری در محل نقاط پر حادثه و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی مستقر شده اند.

وی تشریح کرد: این محورها، محور بندرعباس سه راهی چاه شیرین، حوزه استحفاظی شهرستان رودان و محور پر تردد زیارت سید سلطان محمد موسوم به پیرچوگان در حوزه زیارتعلی شهرستان رودان هستند که از نزدیک نیز بر نحوه خدمت رسانی مهمانان نوروزی در مجتمع های خدماتی رفاهی و ایمنی محورهای مواصلاتی بازدید کردند.

رضایی لری افزود: در ادامه این بازدید ها در روز سوم فروردین ماه نیز از محورهای مواصلاتی شهرستانهای سیریک و میناب بازدید شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: در این بازدیدها که به اتفاق سرهنگ رحیمی فرمانده پاسگاه پلیس راه میناب- جاسک انجام شد و از محل تصادف منجر به فوت محور میناب- سیریک نیز بازدید و جهت جلوگیری از حوادث مشابه در این نقطه تصمیم گیری شد. قابل ذکر است در محور میناب سه راهی چاه شیرین و محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان رودان ۸ اکیپ راهداری مستقر و در محورهای مواصلاتی شهرستان های میناب و سیریک نیز ۷ اکیپ راهداری مستقر هستند.

همچنین در محور میناب سه راهی چاه شیرین ۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و در حوزه شهرستان رودان ۲ مجتمع خدماتی رفاهی و در حوزه شهرستانهای میناب و سیریک ۶ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در حال خدمات رسانی به مهمانان نوروزی می باشند و نحوه خدمات رسمی به این مجتمع ها بصورت روزانه رصد و کنترل می شود.