شناسهٔ خبر: 130262 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۵ میلیون و ۵۰۲ هزار تردد در راه های ارتباطی لرستان

ثبت بیش از ۵ میلیون و ۵۰۲ هزار تردد در راه های ارتباطی لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا ۶ فروردین ماه، تردد ۵ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۹۹۳ وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی استان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی اظهارداشت: متوسط تردد بین استانی در جاده های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی که از تاریخ ۲۴ اسفند شروع شده است  تا ۶ فروردین ماه ، به ثبت تردد ۵ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۹۹۳ وسیله نقلیه می رسد که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۳ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه ۶ فروردین ماه امسال تردد ۴۳۲ هزار و ۴۷۴ خودرو در جاده‌های استان ثبت شد که نسبت به روز قبل از این تاریخ ۲۰  درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اضافه کرد : این میزان تردد توسط ۶۸ دوربین جاده ای تردد شمار برخط و ۷۹ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده است.

شیروانی تصریح کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به خرم آباد_ سه‌راهی چالانچولان و تقاطع آزادراه خرم زال - خرم آباد(چم انجیر) بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: هموطنان گرامی درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از  آخرین وضعیت راهها مطلع شوند، و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس ، سرعت مطمئنه را رعایت کنند.